Mergi la continut
PREMIUM CARS

Teste în condiții extreme de iarnã pentru noul Kia Stinger


- Noul și puternicul sedan sport a fost testat la temperaturi extreme

- Testele efectuate pe zãpadã și gheațã au contribuit la rafinarea șasiului și a trenului de rulare

- Inginerii au lucrat la echilibrarea manevrabilitãții și la randamentul autoturismului pe distanțe lungi

 

(SEUL) 28 Februarie 2017 - Noul Kia Stinger a fost trimis pentru ultima etapã a dezvoltãrii sale în inima înghețatã a iernii arctice pentru a fi pregãtit pentru lansarea pe piațã ce va avea loc în cea de a doua jumãtate a anului 2017. Dupã testele efectuate pe celebrul circuit de la Nürburgring Nordschleife în Germania, inginerii au trimis noul sedan sport Kia în nordul Suediei pentru teste în condiții extreme de temperaturã și îngheț.

 

 

Inginerii se luptã sã echilibreze așteptãrile șoferilor pentru un gran turismo predictibil, stabil și manevrabil în toate condițiile cu caracterul entuziasmant al unui autoturism sedan sport cu tracțiune spate. La centrul de dezvoltare din Arjeplog situat în Suedia, Kia a testat autoturismul pe suprafețe cu aderențã scãzutã, incluzând teste de slalom pe circuitul înghețat al lacului Uddjaure.

 

 

Aceastã ultimã etapã a programului de testare a permis echipei de dezvoltare Kia sã ajusteze cu precizie atât manevrabilitatea autoturismului în versiunea cu tracțiune spate cât și în versiunea cu tracțiune integralã dar și numeroasele elemente electronice de suport oferite șoferilor.

 

În momentul lansãrii pe piațã, Stinger va fi primul sedan dezvoltat de Kia ce va fi disponibil atât în varianta cu tracțiune spate cât și în varianta cu tracțiune integralã. Sistemul de tracțiune integralã a fost gândit sã ofere un control optim în toate condițiile; modelele echipate cu sistemul de tracțiune integralã dispun de sistemul îmbunãtãțit de control dinamic al cuplului (Dynamic Torque Vectoring Control) ce aplicã în mod automat putere și forța de frânare roții necesare pentru a menține traiectoria optimã în condiții de viraje grele sau pe suprafețe cu aderențã redusã. Modelul Stinger GT ce dispune de motorul de 3.3 litri va avea opțiunea de a comuta sistemul de control electronic al stabilitãții (Electronic Stability Control (ESC) și a sistemul de control al tracțiunii - Traction Control System (TCS) în modul ‘Sport’.

 

Albert Biermann, șeful Diviziei de Performanțã al Kia comenteazã: "Testarea autoturismului în aceste condiții extreme ne permite sã ne concentrãm asupra stabilitãții și predictibilitãții pe care Kia Stinger o oferã șoferilor, în orice configurație și în toate condițiile de rulare. În mod crucial, aceste teste ne permit sã proiectãm un autoturism care oferã acel sentiment de condus pe care cumpãrãtorii îl cautã la un sedan sport. Dorim ca șoferii entuziaști sã se poatã bucura de emoția conducerii autoturismului lor Kia Stinger în toate condițiile fãrã a le compromite siguranța."

 

 

Regimul sever, în condiții de iarnã la care a fost supus autoturismul, va asigura durabilitatea acestuia la temperaturi foarte scãzute de sub -35°C, confirmând astfel durabilitatea fiecãrui element al autoturismului în cele mai extreme condiții. Kia Stinger va dispune, pe toate piețele, de aceeași garanție de top pe care o oferã tuturor modelelor Kia.