Mergi la continut
PREMIUM CARS

Spațiul ”brand experience” Kia BEAT 360 din Seoul câștigă premiul IDEA 2018


- Kia triumfă în două categorii: ‘Environments’ și ‘Design strategy’
- Clădirea BEAT 360 oferă o experiență unică a brandului Kia
- Ultima victorie se adaugă listei premiilor prestigioase de design câștigate la nivel global în 2018, incluzând trei premii iF Design Awards și trei premii Red Dot Awards



(SEOUL) 20 septembrie 2018 - Kia Motors a triumfat la premiile IDEA 2018 - International Design Excellence Awards, asigurându-și un alt premiu prestigios pentru design. Spațiul ”brand experience” unic Kia BEAT 360 din Seoul a câștigat în categoriile ‘Environments’ și ‘Design strategy’. Juriul internațional format din experți în design a lăudat universul experimental Kia pentru filosofia sa inovatoare de design.

Această dublă victorie se adaugă recunoașterii continue și aprecierii criticilor internaționali pentru abordarea de design Kia, compania câștigând deja trei premii Red Dot Awards și trei premii iF Design Awards în 2018. Cu acest succes la premiile IDEA, numărul total al premiilor de design câștigate la nivel global de Kia crește la 37 începând cu primul premiul Red Dot câștigat de Kia Soul în 2009.

„Kia Motors poate fi deosebit de mândră de acest ultim triumf, pentru că scoate în evidență creativitatea Kia și modul inovator în care universul BEAT 360 comunică valorile brandului către cumpărători”, spune Youngwon Cho, Senior Vice President al Global Brand & Marketing Department al Kia Motors Corporation. „Automobilele noastre sunt lăudate frecvent pentru aspectul lor, prin urmare este revigorant să vedem cum o filosofie câștigătoare a unui design de produs poate fi extinsă asupra modului în care comunicăm cu audiența externă. Este o dovadă în plus a angajamentului continuu Kia de a atinge cele mai înalte standarde în valorile brandului.”

BEAT 360 este primul spațiul ”brand experience” al mărcii Kia. Deschis în iunie 2017, oferă o privire de ansamblu unică asupra filosofiei brandului Kia. Găzduiește o cafenea, o grădină și un salon într-o clădire care acoperă mai mult de 1,900 metri pătrați, totul comunicând ceva anume despre Kia Motors.



BEAT 360 dispune de trei spații tematice conectate printr-un ‘K-Monument' și un traseu circular care permite vizitatorilor să exploreze automobilele Kia. BEAT 360 este locația pentru evenimentele de lansare dar și pentru inițiativele culturale și artistice, oferind clienților posibilitatea de a-și îmbunătăți viața și a învăța mai mult despre brandul Kia. BEAT 360 a primit mai mult de 130,000 de vizitatori de la lansarea sa.

IDEA: o referință în design
Premiile IDEA sunt sunt acordate de Asociația de Design Industrial din America (Industrial Design Association of America) și reprezintă una dintre cele mai prestigioase și severe competiții de design din lume, alături de premiile 'iF Design’ și 'Red Dot’ awards - toate fiind desemnate de către experți internaționali în design pe baza inovației în design, experiența în utilizare și responsabilitate socială.

Prezentarea oficială a premiilor a avut loc în cadrul ceremoniei IDEA desfășurată în data de 19 septembrie 2018 în New Orleans, Los Angeles la National WWII Museum.







 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.